
PRACOWITE MRÓWKI
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
ZAJĘCIA W GRUPIE ”PRACOWITE MRÓWKI”

17.04 PIĄTEK
TEMAT: NA WIEJSKIM PODWÓRKU – zabawy matematyczne Cele: - dziecko doskonali umiejętność liczenia, dodawania i odejmowania - potrafi zapisywać czynności matematyczne używając liczb, znaków i łączy je tak, aby przybrały formę działań arytmetycznych, - potrafi zamienić...

16.04 CZWARTEK
TEMAT: CZŁOWIEK I ZWIERZĘTA Przeczytaj dziecku opowiadanie M. Strękowskiej-Zaremby „Kaczęta, prosięta… konięta”? (Książka zielona str. 62–65) Dziecko przygląda się ilustracjom w książce i słucha opowiadania czytanego przez rodzica. Olek, Ada i dziadkowie odwiedzili...

15.04 ŚRODA
TEMAT: ZWIERZĘTA Z WIEJSKIEGO PODWÓRKA I ICH DZIECIAKI. Cele: - utrwalanie nazw i wyglądu zwierząt z wiejskiego podwórka (dorosłych i młodych), - rozwijanie umiejętności poprawnej odmiany rzeczowników i układania zdrobnień, oraz umiejętności układania...

14.04 WTOREK
TEMAT TYGODNIA: WIOSNA NA WSI TEMAT DNIA: GRAMY W ZIELONE Pokaż dziecku obrazek (niebieska książka str.74) wiejskiego podwórka. Dziecko podaje nazwy zwierząt, które widzi na obrazku, dzieli nazwy na głoski. Wypowiada się na temat wrażeń i doświadczeń z pobytu na wsi....

LITERA: ż, Ż
Temat : Odkrywanie litery : ż, Ż- małej, wielkiej, drukowanej i pisanej . Cele ogólne: - układanie schematu i modelu słów: żaba, Żaneta - określanie miejsca samogłosek i spółgłosek w słowach o prostej budowie fonetycznej -...

JĘZYK ANGIELSKI W GRUPIE ”PRACOWITE MRÓWKI”
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.