PSZCZÓŁKI

”Pszczółki” 2019/2020

Grupa „Pszczółki” liczy 25 dzieci:  w tym 20 pięciolatków i 5 czterolatków, 13 dziewczynek i 12 chłopców. Wychowawczynią grupy jest mgr Katarzyna Gruca, drugą nauczycielką pracującą w grupie jest mgr Marta Labus-Szot. Wspaniałe „Pszczółki” są w przedszkolu już 3 rok, więc dobrze się już znają i tworzą zgraną i wesołą grupę. Chętnie uczą się nowych piosenek, wierszyków i rymowanek. Wykonują piękne prace plastyczne. W tym roku na zajęciach pracujemy z książeczkami – Pakietem Edukacyjnym „Olek i Ada”.
 „Pszczółki” lubią zajęcia dydaktyczne oraz zabawy z rówieśnikami. W tym roku szkolnym planujemy kilka wycieczek oraz spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy opowiedzą nam o interesujących zawodach.
„Pszczółki” uczestniczą również w zajęciach dodatkowych: język angielski, rytmika, religia, judo, nauka pływania. Działania edukacyjno-wychowawcze odbywają się w oparciu o program edukacji przedszkolnej „Nasze przedszkole” M. Kwaśniewskiej i W. Żaby-Żabińskiej.

ZAJĘCIA W GRUPIE ”PSZCZÓŁKI”

29.05  PIĄTEK

29.05 PIĄTEK

TEMAT: WSPÓLNE ZABAWY Przeczytaj dziecku wiersz A. Widzowskiej „Dzieci na Ziemi”. Na kuli ziemskiej bawią się dzieci, cieplutkie słonko dla nich wciąż świeci, a księżyc mruga oczkiem na niebie do wszystkich ludzi, również do ciebie. Zulu z Afryki chodzi po drzewach, a...

Rrrymowanki – wierszyki do utrwalania wymowy głoski R

Rrrymowanki – wierszyki do utrwalania wymowy głoski R

Posłuchaj wierszyków o głosce R. Powtarzaj wyrazy, w których słyszysz tę głoskę. Spróbuj nauczyć się fragmentu rymowanki na pamięć. Powodzenia 🙂 „Rrrymowanka” Ryba, rower, rak, rakieta,radar, rolka, rynna, rów,ryż, rabarbar i roleta,to na R plejada słów.Bo R drży, bo...

28.05  CZWARTEK

28.05 CZWARTEK

TEMAT: PRZYJACIEL DOBRY NA WSZYSTKO 1. Zapytaj dziecko: - Ilu przyjaciół według Ciebie można mieć? (poproś o uzasadnienie odpowiedzi) - Jaki powinien być dobry przyjaciel? - Jak byś się czuł(a), gdybyś nie miał(a) kolegów, ciągle był(a)byś sam(a)? - Czy kiedyś...

27.05  ŚRODA

27.05 ŚRODA

TEMAT: W KRAINIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wiek przedszkolny to okres, w którym mamy większą szansę na to, że wykształcimy postawę otwartą i gotową do współdziałania. Zadanie 1 Pokaż dziecku obrazki i zapytaj: - Co to oznacza, że ktoś jest niepełnosprawny?       ...

JEZYK ANGIELSKI  W GRUPIE ”PSZCZÓŁKI”

Sea animals

Sea animals

Hello everyone! How are you? Are you ready to sing our hello song? Let's go! https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M Today we will talk about sea animals, come on. Flashcards: fish Now listen to talking flashcards. https://www.youtube.com/watch?v=LZ20bGmVizs...

My family

My family

Hello everyone, how are you? / Witam Waj, jak się macie? Today we are going to learn about our family./ Dzisiaj pouczymy się o naszej rodzinie. Are you ready? Let's go! / Jesteś gotowy? Zaczynamy! Flashcards presentation / Obrazkowa prezentacja. Poproś Rodzica aby...

Wild animals

Wild animals

Hello it is time to sing our hello song,are you ready? https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8 Today we are going to learn about wild animals. Vocabulary/słownictwo: lion - lew elephant - słoń giraffe - żyrafa crocodile - krokodyl monkey - małpa Flascards/obrazki:...

Farm animals

Farm animals

Hello everyone, how are you today? Witam Was, jak się dziś macie? Vocabulary- słownictwo: chicken- kura cow- krowa pig - świnia horse - koń duck - kaczka sheep - owca Flashcards - obrazki Pokaż dziecku obrazki i nazwij je kilka razy, następnie pokaż dziecku kolejno...

Animals – Pets

Animals – Pets

Hello everyone, how are you today? Przeczytaj dziecku słówka Vocabulary / Słownictwo: cat-kot dog-pies fish-ryba bunny-królik bird-ptak Następnie pokaż dziecku obrazki, jego zadaniem będzie próba nazwania ich. Poproś dziecko by powiedziało ile psów/kotów/rybek...

Skip to content